STEAM
Läbi aasta on 1.a klass oma teadmisi omandanud STEAM õppe abil.
STEAM tundide plaanid leiab SIIT.
Akronüüm STEAM tuleneb valdkondade ingliskeelsete terminite esitähtedest ning hõlmab endas viit valdkonda: science, technology, engineering, art, math ehk loodusteadused, tehnoloogia, inseneeria, kunst, matemaatika. Varem kasutuses olnud akronüüm STEM hõlmas nelja valdkonda: loodusteadused, tehnoloogia, inseneeria, matemaatika.
STEAM õppe abil õpiti järgmiseid teemasid:
- Muld: Millest muld koosneb? Milleks kasutatakse mulda,? Kes elavad mullas? Otsiti mullast vihmausse ja klassi vaatluseks vihmausse ka klassi vihmausside vaatlusanum. Kaalusime, vaatlesime mulda mikroskoobi all.
- Vesi/jää: võrdlesime vee ja jää erinevusi. Vaatlesime veeringet. Mõõtsime ajaliselt lume sulamist. Vaatlesime loodusimet, jääkuulid Kabli rannas.
- Kivid: Koostöös õp Urvega saime klassi suurepärase kogu erinevaid kive, lisaks palju erinevaid pool ja vääriskive. Lapse võtsid ka kodust ise kivid kaasa, ennustasime kivide kaalu, järjestasime, kaalusime, sorteerisime kive.
- Taimed ja loomad: Kuna muld ja vesi on väga olulised, siis uurisime puudel pungi, idude ja juurte uurimiseks istutasime seenmed kotikestesse, mille nad ära kaunistasid. Lisaks käisime Koonga külje all vaatlemas liblikaid, papagoisi jt elusolendeid uurimas. Lisaks sai iga õpilane endale meisterdad ühe armsa ja värvilise lendava liblika.
Läbi aasta on 1.a klass oma teadmisi omandanud STEAM õppe abil. STEAM tundide plaanid leiab SIIT. Akronüüm STEAM tuleneb valdkondade ingliskeelsete terminite esitähtedest ning hõlmab endas viit valdkonda: science, technology, engineering, art, math ehk loodusteadused, tehnoloogia, inseneeria, kunst, matemaatika. Varem kasutuses olnud akronüüm STEM hõlmas nelja valdkonda: loodusteadused, tehnoloogia, inseneeria, matemaatika. STEAM õppe abil õpiti järgmiseid teemasid:…