Koolis töötades on tihti olukorrad, kus õpilane tuleb õpetaja juurde väitega, et keegi kiusab teda. Olukorda täpsustades, selgub et see ei olnudki kiusamine. Mis on kiusamine? Sellele küsimusele vastust otsides, leidsin materjali, kus on näidete abil selgitatud kiusamise, õela hetke ja konflikt erinevused. Power Point on interaktiivne. Kiusamine, konflikt või õel hetk MÄNG.pptx Originaal Power…
Küberkiusamise teemal mõtlesid erinevad klassid välja sketse kiusamise teadvustamisest ja võimalikest lahendustest. 3.B klassi šketsiga saab tutvuda SIIN. IT-vahenditest kasutati iPade ja GreenScreen äppi.
Lõpuks on valminud meie kooli õpetajate lapsepõlvemängudest väike raamat. Mänge õppisid ja õppevideosid valmistasid 2.- 5. klasside õpilased ja õpetajad. Pärnu-Jaagupi Põhikooli õpetajate lapsepõlvemängud (1) Raamatu loomiseks kasutati Book Creator mobiilirakendust. NB: QR koodid on aegunud ja nende uuendamisega tegelen.
Tere! Inglise keele tunnis katsetasime 5.b klassiga sellist vahvat netilehekülge nagu www.jigsawplanet.com, kus oli võimalik erineva raskusastmega online puslesid lahendada. Lastel oli hea võimalus ka võistelda, sest kohe kui puslet lahendama asusid, hakkas aeg jooksma. Mõned õpilased valisid lahendamiseks sama pusle ja hiljem võrdlesid lahendamise aegu. Õpetaja osales samuti mõnel lahendamisvõistlusel. Lehel oli võimalus lahendada…
Kõik, mida me Tšehhis õppisime on kasutamiseks. Selle raames sai kokku kutsutud kõik õpetajad, kes on ERASMUS+ CRIS projektiga seotud. Koos vaatasime üle, äpid ja edasised tegevused. Lisaks sai käima lükatud projekt Ulakas päkapikk. Teemadeks küberkiusamine, kiusamine ja lapsepõlvemängud.
1.- 5. novembril viibisid Pärnu-Jaagupi Põhikooli õpetajad Abigail Kumel ja Anett Mölder Tšehhis Liberecis ERASMUS+ projekti kohtumisel (“Kaasamise sünergia: synergy for inclusion”). Kokkusaamine pidi aset leidma algselt eelmise aasta oktoobris, kuid covid-19 tõttu lükkus ettevõtmine terve aasta edasi. EASMUS+ projekti sihtgrupiks on 8-12-aastased õpilased. Projekti eesmärgiks on (küber)kiusamisvastase programmi loomine. Kasutusele võetakse STEAM meetod (teadus,…
Oma kooli õpilastele ja ERASMUS+ partneritele sai esitatud väike väljakutse tantsu näol. Nimelt tulid kokku 2.- 4.klassi õpilased, et tantsida Shakira tantsu Waka-waka. Mille saatsime laiali kõikidele partneritele. (Video) Tänu Andrus Peetson´ile, kes meie videod kiiresti kokku pani.
4. klass on oma lapbookid valmis saanud ja klassis on tutvustusring ka tehtud. Tööd tulid väga erinevad ja huvitavad. Lapsed ise valisid oma lemmikud lapbookid ja esitlused, nendeks olid Kenneti Hispaania ja Emili Rumeenia kohta valminud pildiraamatud. Nemad tutvustavad oma riike ka esimesele klassile. Aitäh kõigile lastele ja vanematele tehtud töö eest!